همه چیز در مورد تغذیه و مزاج و رژیم


کاهش حجم معده با روش های طبیعی (غیر از جراحی)

کاهش حجم معده با روش های طبیعی (غیر از جراحی)

کاهش حجم معده از مهمترین متد های کاهش وزن است که ترکیبی است از کنترل عادت غذا خوردن، رژیم غذایی و ورزش. از لحاظ علمی سایز اصلی معده کم نمیشود مگر با عمل جراحی. اما آنچه کاهش حجم معده نامیده میشود مربوط به خاصیت الاستیکی و بادکنکی معده است. با رژیم مناسب غذایی و ورزش شما میتوانید معده خود را تمرین دهید که کمتر باز شود. با کاهش حجم معده غذای کمتری نیز در هر وعده غذایی دریافت میشود.

ساده ترین و بهترین روش لاغری با تنفس عمیق

ساده ترین و بهترین روش لاغری با تنفس عمیق

کاهش وزن همیشه با خوردن سالاد و منظم باشگاه رفتن بدست نمی آید بلکه تناسب اندام مطلوب را می توان از طریق تنفس عمیق ساده به دست آورد ترکیبی از تمرینات فیزیکی ساده، تنفس عمیق می تواند به از بین بردن چربی های اضافی کمک کند و نتایج خوبی را حاصل کند.در حالی که آن ها را انجام می دهیم بدن ما با مقدار بیشتری اکسیژن پر می شود که به ما کمک می کند مواد مغذی را جذب کرده و متابولیسم بدن را تسریع کنیم.

مزایا و معایب استفاده سبوس برنج برای بدن

مزایا و معایب استفاده سبوس برنج برای بدن

سبوس برنج به پوسته خارجی، جنین، لایه آلرون و سلول‌های خارجی چسبیده به آندوسپرم نشاسته‌ای دانه برنج گفته می شود که حاوی مقادیر بالای مواد مغذی بوده و به درمان دیابت کمک می کند، فشار خون بالا را کاهش می دهد و از سرطان معده و روده بزرگ پیشگیری می کند.

هدف از ایجاد وبلاگ توسط شرکت روبی کالا
شرکت روبی کالا در جهت بالا بردن اطلاعات علمی شما عزیزان اقدام به راه اندازی وبلاگ اطلاعاتی خود نموده است امید است شما عزیزان ما را در بالاتر بردن این هدف یاری رسانید
بیش‌تر بخوانید
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...